Spanien 2014 - Del 4

Sista dagarna i Spanien var vi fyllda av blandade känslor. Dels var vi glada över att våra två road trips hade gått så bra (Jag ska erkänna att jag tyckte att det var läskigt med trafiken i Spanien. Det känns som om det är en gång aldrig mer. Känner inte ens för att ta körkort längre liksom... ) och dels var vi ledsna över att våran semester snart var över och att vi skulle tillbaka till verkligheten. Vi valde att spendera dagarna på stranden i solen. Som tur var hade vi tur med vädret de två sista dagarna. Strålande sol och varma temperaturer.
 
 
 
 
Det känns som om november har gått så fort. Det här är fösta gången som jag känner att den här månaden inte bara var onödig, grå, trist och deprimerande. Det var nog tack vare resan till Spanien 9-16 november så från och med nu ska jag alltid se till att åka utomlands i november. Komma bort från kyla och gråhet, skämma bort mig med sol och värme.
 
 


Kommentarer
Postat av: Wilma

Fina bilder!

2014-12-01 @ 16:16:05
URL: http://wilmairis.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0