Världens sämsta bortförklaring?

Igår var det den 25:e och det betyder ju lön för många, inklusive mig. Men när jag gick in och kollade hade min lön inte kommit in så jag sms:a personalansvarig för företaget och fick ett märkligt svar...
 
 
För det första har jag jobbat åt det här företaget sedan förra hösten (i lite mer än ett år alltså). Mitt telefonnummer finns på mitt anställningsavtal och hos många i personalen. jag skrev till och med ner det på tidrapporten jag skickade in i början av november. Den här personalansvarig är ganska ny jag träffade honom för första gången för några veckor sedan då han bad mig skriva ner mitt nummer på en lapp så att han kunde ringa till mig om det blev några extrajobb. Vilket jag gjorde och gav till honom samtidigt som jag förklarade att jag provjobbar åt ett annat företag och kanske inte kan jobba så mycket. Uppenbarligen var den här lappen inte värd något för honom eftersom han trotts att jag gett honom mitt nummer inte har mitt nummer. Han slarvade bort lappen alltså? Eller kastade den?
 
Så jag är så irriterad på den här idioten som inte kontaktat mig angående det här med lönen. Han kan påstå att han inte har mitt nummer men då borde han ta reda på det så att jag också kan få information precis som mina kollegor. Istället för att jag ska få vara ovetandes och måsta ta kontakt själv med honom. Så dålig stil av en person som ska vara personalansvarig!! Jag har inte ens pallat svara på meddelandet för att jag tyckte hans svar var så patetiskt.
 
Jag skulle lätt kunna skriva ut företagets namn och smutskasta dom för allt jag har fått stå ut med när det gäller dom. För jag kan lova jag varit så sjukt förbannad på det här företaget till och från för saker dom ha gjort. Alla som är ansvariga för det här företaget är ett gäng idioter som inte har någon som helst kolla på någonting.


Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

hmm gud vad märkligt :s

2014-11-26 @ 13:50:38
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0