Dag 1

Mål för 2015

 

Under 2015 ska jag bocka av minst 25 saker på min Bucketlista. Den viktigaste punkten från bucketlistan att uppnå under 2015 kommer vara att skriva klar min bok som jag började med på nyårsafton 2013. Den har legat på is under två längre perioder under 2014 men nu jäklar ska här kämpas för att bli klar.

 

Ett annat mål som jag har är att läsa ut alla böcker som jag fått/köpt under de senaste åren. Det är ca 30 stycken och det känns himla onödigt att skaffa sig mer böcker när man har så många att läsa ut. Så inga mer böcker förens dessa är utlästa. 

 

Jag vill satsa på att åka utomlands tre gånger under året. Det är så sjukt skönt att få komma bort från Sverige och jag måste bara göra det oftare. Helst skulle jag vilja åka utomlands en gång i månaden. Det finns så sjukt mycket att upptäcka där ute.

 

Jag ska se till att ta hand om mig själv och tänka på mig själv mer. Låta mig själv komma i första hand lite oftare. Tänka på min hälsa. Se till att träna och äta nyttigt regelbundet. Jag ska ge kärlek, sprida lycka, känna tacksamhet och vara en positiv energikälla.

 

Jag hoppas och tror att 2015 kommer bli ett alldeles underbart år!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0