Dag 2

Det bästa med 2014?
 
Jesus Christ Superstar i Sandviken i Mars. Sista gången jag fick se uppsättningen med Ola Salo. Det var en perfekt avslutning som började 2008 i Malmö och slutade i Sandviken 2014.
 
Allsång på skansen i juli var himla roligt. Var där för att kolla på Ola Salo. Det var länge sedan jag såg honom så det var himla skoj att få se honom igen och att få snacka lite med honom.
 
Min och min pojkväns resa till London i juni. Första gången vi gjorde en resa tillsammans.
 
Resan till Malaga i november med min älskling. Ska alltid åka utomlands i November hädanefter. Det var så himla skönt att få lämna Sverige den tiden.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0