Dag 3

Vad jag ser fram emot 2015
 
Ola Salo har varit en stor del av min uppväxt och har betytt oerhört mycket för mig. Nu under 2015 kommer han släppa ett album och åka ut på sommarturné som startar i Bråvalla i slutet på juni. Gissa vem som kommer vara där? Längtar sjukt mycket efter sommaren nu, kommer åka runt som en galning på festivaler/spelningar!
 
Sista delen av Hunger Game. Första gången i mitt liv som jag tycker att filmerna är bättre än böckerna. Längtar verkligen efter att få se hur filmen kommer bli.
 
Ett nytt Zelda. Det ryktas om att det kommer släppas ett nytt Zelda till Wii U. Jag håller alla mina tummar och tår!
 
Ny säsong av Game of Thrones!
 
 
 
 
Vad kommer det här året mer ha att erbjuda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0