Julen

Jag älskar julen och det är trist att den är över men som tur är kommer det en i år med! Det blev en lugn och skön julafton med massor av snö. Inte som förra året då det var grönt och jag åkte in på akuten med en fraktur i stortån. Jag skulle bara göra några sistaminuten trilling nötter och det slutade med att jag tappade en skål på stortån och svimmade.
 
 
I jul hade våran familj två stycken julgranar. Vi köpte en ny innan jul för att den vi haft i alla år som jag kan minnas har börjat barra väldigt mycket de senaste åren. Men jag tyckte det var sorgligt att den gamla granen inte skulle få vara med så vi tog in den med. Jag fick massa fina presenter bl.a. böcker, biopresentkort och kläder. Senare på kvällen kom grannarna upp och fikade. Jag hade gjort egna choklad som blev jättegod!
 
 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0