Slutkörd!

Mina ben och armar är alldeles slut! Har tränat kroppsvikt och yogat i en timme nu. Jag älskar känslan efteråt av att ha tränat men det är det där med att orka göra det som är mitt problem. Jag är så duktig på att skjuta upp det tills dagen därpå och vips så har jag skjutit upp det i flera veckor. Men nu jäklar är jag igång och tänker försöka hålla samma tempo hela månaden (och året!). Har överlevt i två dagar så det är bara att kämpa på.
 
Nu ska jag strax sticka in till stan för att möta upp min pojkvän. Vi ska gå ut och äta middag. Jag undrar vad det kommer bli för gott? jag är vrålhungrig!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0