Surprise Surprise...

Så fort jag kom hem från jobbet tränade jag i 40 min sen lagade jag middag. När jag ätit upp och fått undan disken tänkte jag att jag skulle ta och kolla på Hobbit: Smaugs ödemark - Extended Edition som jag fick i julklapp. Insåg när jag försökte stoppa in dvd:n i Tv:n att jag inte alls har en Tv med inbyggd dvd. Jag köpte Tv:n när den gamla gick sönder. Min tanke var att köpa den billigaste som fanns och i den ingick ingen dvd. Men det gör ju inget tänkte jag och tog fram datorn. Så fort jag hade datorn i handen kom jag på att datorn inte heller har någon inbyggd pc/dvd eftersom jag ville ha en så liten dator som möjligt som samtidigt var billig. Så här sitter jag nu utan att kunna se på den här filmen och jag inser ju att jag inte kan kolla på någon av mina dvdfilmer. Hurra...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0