Trötter

Känns som om jag inte har gjort något annat än att resa omkring idag. Känns konstigt att jag ens har lyckats jobba. Har haft tre jobb på tre helt olika ställen i Stockholm. När jag skulle hem så fastande min tunnelbana i en tunnel. Det blev ett vagnfel så vi fick åka snigelfart fram med tvärnit var annan meter till T-Centralen och där fick alla kliva av och vänta på nästa. Jippie när man bara vill hem. Det frustrerade var ju att jag hade missat tunnelbanan innan med 5 sek. Om jag bara hade kommit med den hade jag sluppit komma hem en halvtimme senare. Men det är skönt att få ha kommit hem, nu ska jag bara slappa och jag tror att jag ska strunta i dagens träningspass. Det känns dock inte bra att strunta i det nu när jag kommit igång men jag är så trött!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Välkommen till min Blogg! Frågor eller funderingar? Kontakta: Eleonorasundhage@ hotmail.com

RSS 2.0